Brev:
Han vil ikke sove - 4 mdr.
2. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Han vil ikke sove - 4 mdr.
Hejsa
Jeg har brug for et godt råd. Her er vores situation fra i går/nat/morgen.
Vi begynder med godnatflaske kl. 20 han spiser næsten 200 ml vælling (i brik) så sover han fra mellem 20.30 og 21.00 han er nem og putte sover næsten altid med det samme.
Han vågnede kl. 01.20 og var urolig jeg prøvede at gi ham sutten og lidt vand, men han faldt ikke i søvn igen. græd... så tog jeg ham op og ammede. Han blev lagt over i sin seng igen og sov så til kl. 04.20 hvor han igen fik mad. Kl. halv seks/seks vågnede han igen og fik lidt mad, der tændte jeg for lyset for fjernsynet.
Kl. var ca 7 da vi igen faldt i søvn og sov en halv time, så stod vi op...
Han sover altid en halv time til formiddag.. ca 2 timer efter han er vågen. Har gerne fået lidt mad hvis han vil inden formiddagsluren.
Så er han vågen et par timer... så får han mad og så komme han i barnevognen og sover mellem 4 og 6½ timer.
Vågner han kl. 16.00 er han træt igen kl. 18 og sover gerne en halv time, men vågner han omkring kl. 18 efter middagsluren sover han først når han skal i seng
Når han har været vågen i 2 timer er han træt
Førhen hvor han sov godt om natten og kun fik mad kl. 4 og ca 6 ammede jeg ham ca 5 til gange på en nat..
Da han fik mme i flasken om aftenen spiste han mellem 250 og 350 ml...
Når han er vågen er han en glad dreng der snakker og putter alt i munden. Hvis jeg vækker ham fra middagsluren ændre det ikke noget
Han er 4 mdr gammel.
Har du et godt råd?
Venlig hilsen
En træt moar