Brev:
Temperatur i flaske
2. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Temperatur i flaske
Hej Helen
Der står på en pakke vælling at temperaturen på vandet man hælder i flasken, skal være 50 til 60 grader. Hvordan ved man det? Jeg købte et termometer fra Philips, men den viser kun HOT, Low og så fra ca. 30 til 43 grader.
Når man har kogt vandet, tænker jeg på om man så må hælde lidt koldt vand fra hanen i gryden, så det hurtigere bliver 37 grader?
Med venlig hilsen
Lise