Brev:
Hvor meget vælling
2. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Hvor meget vælling
Hej Helen
Jeg spurgte den anden dag om, hvad jeg kunne gøre for at undgå at min datter på 4 1/2 mdr vågnede så ofte om natten (hun er 67 cm og 7,3 kg)
Du foreslog at gi hende vælling inden jeg selv går i seng. I går fik hun vælling og bryst kl. 19:30, da jeg gik i seng 23:15 fik hun igen 100 ml vælling. Så sov hun til kl 2:30 hvor hun kom over i vores seng og fik mad igen (var hundesulten) kl 04 ca vågnede hun igen for at drikke lidt mere Fra 4-6 var hun lidt urolig. Kl 5:40 var hun klar til at stå op
Må jeg gi hende mere vælling?
Lise