Brev:
3. måltid hvornår?
20. august 2003
Alder:
6 mdr.
3. måltid hvornår?
Hej!
Min søn har været meget lang tid om at komme igang med skemaden. Han er faktisk først begyndt at spise rigtigt her for ca. 2 uger siden, og han bliver 7 måneder d. 21. aug. I øjeblikket får han grød morgen og frokost og det fungerer fint.
Han bliver bedre og bedre til at spise sig mæt i grøden og til at drikke vand til. Dog vil han ofte stadig gerne have lidt mælk efter morgengrøden. Men alt ialt synes jeg at det pludseligt går forrygende.
Hans mave fungerer lige så fint efter han er begyndt på skemaden som før. Nu vil jeg gerne vide hvornår jeg kan introducere et tredje måltid?
Med venlig hilsen
Lise