Brev:
Ligge ned og få flaske - 4 mdr.
4. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Ligge ned og få flaske - 4 mdr.
Jeg har lige læst at du ikke anbefaler at give vællingen til barnet når det ligger på ryggen i sengen - må jeg spørge hvorfor?
Grunden er at min datter har fundet på at hun ikke har lyst til at ligge i arm når jeg giver hende flaske - dvs. hun stopper med at spise inden hun er mæt.
Derfor giver jeg hende ofte flaske når hun ligger på gulvet.
Om natten når jeg giver hende vællingen lige inden vi går i seng - så lader jeg hende også ligge - da jeg ved at hun ville vågne alt for meget hvis jeg begynder at mosle rundt med hende.
Hilsen
Katja