Brev:
Spørgsmål om mad, mellemørebetændelse, udvikling, tænder og sut
21. august 2003
Alder:
8 mdr.
Hej Helen!
Min pige på næsten 8 mdr, har haft en periode, hvor hun ikke ville spise. Hun spiser nu, men jeg er i tvivl om hun spiser nok.
Hun får dagligt 600 ml mme fordelt på 3 flasker. Morgenmad er havregrød, hvor hun næsten spiser en portion. Frokosten er rugbrød hvor hun spiser ca 1/2 stk bondebrød. Aftensmaden er forskellig. Nogle dage næsten intet, andre dage rugbrød igen osv. Mellemmåltider er lidt forskelligt om hun får/vil ha.
Hun har stadig ikke sovet igennem, og det er hårdt. Hun har dog i over 3 mdr haft problemer med sine ører. Mellemørebetændelse, og helt fyldte øre med væske. Vi skal snart til kontrol igen og evt. snakke om dræn. Tror du ørerne er med til at hun ikke sover igennem?
Hun gider/vil ikke ligge ned og lege. Hun er nu endelig begyndt at rulle fra ryg til mave, men mest om aften når hun skal sove eller vi ligger og leger de få min hun nu gider. Sidde og lege vil hun gerne, men ikke særlig længe alene. Og hun er meget sutfikseret lige pt. Hun har stadig ingen tænder. Vi har i over 2 mdr, troet der var noget på vej, men...??!
Undskyld den lidt rodet orden.
Tak for en rigtig god brevkasse
Kærlig hilsen Mette