Brev:
Smider tallerkenen på gulvet
6. marts 2005
Alder:
11 mdr.
Smider tallerkenen på gulvet
Hej Helen
Jeg har - i erkendelse af at min søn på 11 mdr. er meget selektiv (onde tunger ville sige kræsen) - fulgt dine gode kostråd om at lave lækre indbydende "fade" med frugt/grønt, som han selv kan styre. Han er ikke meget for ideen om klumpet mad, og frisk frugt og grønt er osse umoderne...Det er en helt anden historie, og det skriver jeg om en anden dag. Idag handler det om tallerkenen/fadet, der konsekvent knaldes i gulvet med alt indholdet på - og det før han overhovedet har smagt på lækkerierne!
Hvordan får jeg ham vænnet af med den elendige vane? Lige flytter vi ham ud fra bordet og erklærer "måltid overstået!", men han har jo ikke spist, og han er sulten (I KNOW HE IS!!!!!)
På forhånd tak for tippet...
Kirsten