Brev:
Natflaske - hvilken type mælk?
6. september 2016
Alder:
12 mdr.
Natflaske - hvilken type mælk?
Kære Helen,
Mit spørgsmål er ganske kort :-)
Vores søn er lige fyldt 1 år og får stadig en flaske til natten. Kan vi fortsætte med at give ham den samme modermælkserstatning som tidligere, eller skal vi skifte type eller måske skifte til sødmælk?
På forhånd tak for hjælpen :-)