Brev:
Må børn få nødder og mandler før 1 årsalderen?
21. august 2003
Alder:
6 mdr.
Må børn få nødder og mandler før 1 årsalderen?
Jeg har købt noget øko speltmel fra mærket Aurion som er velegnet til grød fra barnet er 6 mdr. gammelt.
Der står på posen at man i stedet for smør eller olie kan tilsætte mandelmos.
Nu er jeg i tvivl: Er det ikke først fra 1 år, at børn må få nødder? Eller er mandler anderledes?
På forhånd tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Janet