Brev:
Bider og river
9. marts 2005
Alder:
14 mdr.
Bider og river
Min søn er 14 1/2 md. og har den kedelige vane, at han river og bider når han bliver træt. Han kan også bide lidt hvis vi leger, men vi siger altid NEJ og ae-ae i stedet for til ham.
Han gør det ikke hele tiden når han er træt, men man skal alligevel passe på ikke at komme for tæt på. Og det er jo dødsynd, for vi vil jo ikke undgå nærkontakt med ham, men helt ærligt...... det gør utrolig ondt når han river og desværre overrasker det mig altid og jeg når at råbe højt.
Og så bliver han jo forskrækket (og det gør jeg også over mig selv), men hvis vi så trøster ham river han bare videre.
Jeg overvejer at prøve at sige NEJ! til ham og så sætte ham fra mig på gulvet. Vil han lære noget af dette - at hvis han gør sådan og sådan - så må han passe sig selv lidt?
Har du et godt råd - det plejer du.... :-D
Hej-hej