Brev:
Sover ikke igennem - 9 mdr.
10. marts 2005
Alder:
9 mdr.
Sover ikke igennem - 9 mdr.
Hej Helen
Vi har et kæmpe problem, vores datter på 9 mdr. sover ikke om natten. Hun kommer i seng 19.30-20.00. og sover med det samme så mellem kl 23.00 og kl 06.30 våger hun mellem 2 og 8 gange og skal puttes og til sidst op og ha en tår bryst, hvor efter vi lægger hende igen og hun sover igen.... Hvorfor våger hun så mange gange?
Hun sover 3-4 timer om dagen ude i barnevogn. Spiser som hun skal.
Håber du kan hjælpe os, da vi snart gerne vil sove om natten
Hilsen Rikke