Brev:
Mad til tvillinger
10. marts 2005
Alder:
9 mdr.
Mad til tvillinger
Hejsa
Ja, nu skriver jeg igen, igen. Kan du hjælpe mig, med at lave en madplan til mine tvillinger på 9 måneder (født 7 uger for tidlig). De står op ca. kl 8:00, sover til middag fra kl 12:00 til ca. kl 14-15. og så kommer de i seng ca. kl 21:00. Jeg har prøvet, at gi dem 6 måltider om dagen, men det tror jeg er for meget for dem.
De plejer at få MME kl 8, og kl 10:00 grød, og så når de har sovet til middag, får de grød eller yoghurt. Har prøvet med rugbrød, men det er kun den ene tvilling der vil have lidt af det. Jeg vil gerne have at de spiser det samme, for at jeg ikke skal storme rundt og lave forskelligt mad til dem hele tiden. Syntes at der er nok at lave i forvejen. Når de så har fået grød, eller andet om eftermiddagen, tager de sig en lur igen. Og hvor de så får aftensmad kl 18- 18:30. Og så vælling kl ca. 21:00.
Håber at du kan finde rundt i det.
Med venlig hilsen
Sus