Brev:
Autostol - 4 mdr.
10. marts 2005
Alder:
4 mdr.
Autostol - 4 mdr.
Hej Helen
Da jeg efterhånden har hørt så meget dårligt om liftnet og sikkerhed vil vi gerne begynde at bruge autostol til vores datter på snart 4 mdr. Vi skal en tur til Jylland i påsken og det er jo en længere tur fra Østerbro hvor vi bor.
Hvorlænge vil du anbefale at hun sidder i stolen af gangen? Hun er god til at holde sit hovede selv og generelt glad for at sidde i stolen, men vi har ikke prøvet at køre med hende endnu.
Venligst Marie Louise