Brev:
Problemer med at bøvse til natten
12. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Problemer med at bøvse til natten
Hej Helen
Ja jeg har jo skrevet til dig flere gange vedr min datters søvnproblemer og jeg vil lige fortælle at de er holdt op. Hun skriger ikke til kl 22-23-stykker mere om aftenen inden hun sover. Hun græder lidt ind imellem, men slet ikke noget der kan sammenlignes, så du fik ret ;-)...Det kunne være overstået på en weekend. Ja vi forstår det ikke helt, da vi pludselig har vores aftener da hun sover v 19-20-tiden.
Problemet er nu at hun vågner meget tidligt. Nogle gange v 5-tiden ..andre gange "først" ved 6-tiden...og faktisk er hun træt, men hun kan ikke finde ro.
Så er der det at når hun vågner v 23-tiden for at få noget mad så er hun så træt så træt, og jeg kan ikke få hende til at bøvse, da hun faktisk er i sovende tilstand. Jeg har prøvet at sætte hende, have hende på skuldrene osv osv. Jeg ved godt at hun nok skulle vågne hvis der virkelig var en bøvs der generede, men jeg ville gerne kunne hjælpe hende af med en bøvs efter at hun har indtaget et måltid.
Har du mon nogen råd?
Tak for en super brevkasse, som jeg nyder at læse med i.
Hilsen Kristine