Brev:
Flaske og ammestop
12. marts 2005
Alder:
6 mdr.
Flaske og ammestop
Hej Helen
Det var ikke så længe, inden jeg stopper amning (ca. ved 6 mdr)
Hvordan foretages ammestop bedst?
Hvad gør man, når man skal nogen steder? Og de så bliver sultne undervejs? Kan man have flasken med - og i forvejen ha' puttet pulver + afmålt vand i - og så blot spørge eet sted om man kan få det varmet (jeg har også købt en Philips flaskevarmer?
Hilsner
Lise