Brev:
Vil ikke spise - 5 mdr.
12. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Vil ikke spise - 5 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 5 mdr og 3 uger. Han har de sidste 1½ mdr spist både grød og grøntsags/frugtmos med stor fornøjelse 2 gange om dagen.
Men de sidste 4 dage er han gået helt amok, når vi prøver at give ham skemad. Han får lige et par skefulde og så begynder han bare at skrige og vil ikke stoppe før vi finde en flaske erstatning frem.
Hvad skal vi gøre for at få ham til at spise igen? Jeg har prøvet med al mulig slags grød og mos men det er fuldstændig ligemeget hvad det er?
Han er ellers glad nok og hans afføring er helt fin, så det burde ikke være fordi han for ondt i maven af det.. ;-(
Håber du har et godt råd.
Hilsen Gitte