Brev:
Sover kun ½ time ad gangen
22. august 2003
Alder:
5 mdr.
Sover kun ½  time ad gangen
Min 5 1/2 mdr. gamle søn vil ikke sove mere end højst 1/2 time ad gangen i sin barnevogn. Derefter vågner han hysterisk skrigende og træt op og fortsætter ligegyldigt hvor mange gange man kigger til ham.
Skrigeriet stopper når han kommer ind, men han er stadig træt og uoplagt. Han sover igennem om natten, men vi vil meget gerne have at han også kan få et par gode lange lure om dagen. Har I nogle gode ideer?
Kærlig hilsen Niels