Brev:
Trille rundt - 5 mdr.
15. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Trille rundt - 5 mdr.
Hej Helen
Vores pige fylder 5 mdr om 5 dage.
Hun har stadig ikke trillet fra mave til ryg - og ej heller fra ryg til mave (sidstnævnte ved vi godt, kommer senere)
Men vi er bekymrede over, at hun endnu ikke har trillet fra mave til ryg.
Jeg træner med hende hver dag. Er for en uge siden begyndt også at lægge hende nøgen hver dag i 1/2 times tid på en "gulvpuslespil med et tyndt tæppe + et håndklæde over" for at hun kan træne for sig selv. Men der sker ikke rigtig noget, selvom hun får masser af fred til det. Legetøjet ligger jeg på puslespillet - lidt væk - så hun er nødt til at trille for at få fat på det, men det hjælper ikke?
Hun har været meget tidligt ude på andre punkter.
Kan du hjælpe os med gode råd?
Hilsen
Lise