Brev:
At sidde selv - 5 mdr.
16. marts 2005
Alder:
5 mdr.
At sidde selv - 5 mdr.
Hej Helen
Vores pige er nu 5 mdr. Og hun er glad for at sidde med støtte.
Vi vil ud og købe en trip trap stol, som vi vil bruge ved 6 mdrs alderen.
MEN: jeg har altid troet at ved 6 mdrs. alderen kunne børn sidde med ved bordet (i een sådan stol) og spise aftensmad med os andre. Nu har jeg dog læst et og andet sted, at små børn kun må sidde meget kortvarigt ?!?!? (5 minutter eller noget i den dur)er det korrekt?
Jeg kender mange der ved 4-5 mdrs alderen lader børnene sidde i barnevognen med nogle puder i ryggen så de kan få godt udsyn i barnevognen - er det OK?
Hilsner
Lise