Brev:
Jerndråber og tænder
16. marts 2005
Alder:
6 mdr.
Jerndråber og tænder
Hej Helen
Nå men jeg vil lige høre om det ikke er rigtigt, at jerndråber kan misfarve tænderne. Vi giver vores datter jerndråber fra medic team, som er smagsneutrale. Hun har lige fået to fine tænder i undermunden, som sammen med de andre der er på vej, nødigt skulle ende med at blive gule/brune af jernen.
Hun er 6 mdr. og 2 uger men er ikke så interesseret i at spise endnu, så det er lidt svært at blande det i grød/mos. Hun bliver ammet 100%. Prøvede ellers med skemad da hun rundede de 5 mdr. men efter ca. 10 dage mistede hun fuldstændig interessen og blev meget ked af det hver gang vi tilbød hende skemad. Hun har været meget forkølet de sidste 3 uger, så vi håber at hun får interesse for skemaden igen, når hun er helt fri fra snot og hoste.
Med venlig hilsen
Maluc