Brev:
9 uger og vil ikke længere sove ude
16. marts 2005
Alder:
2 mdr.
9 uger og vil ikke længere sove ude
Hej
Vi har en søn på 9 uger, som ind til sidste uge gerne sov 3-4 timer formiddag og 2 timer eftermiddag ude i barnevognen. Nu vil han ikke længere sove mere en ½ time af gangen, men vågner og græder hjerteskærende. Dog har det vist sig, at hvis vi tager ham ind i gangen i barnevognen (inkl det alt for varme overtøj) så kan det ske at han sover 2 timer mere.
Hvad er der mon i vejen og har du nogle gode tricks?
Det bekymrer mig en del at han ikke får søvn nok i løbet af dagen - i mange bøger står der jo at man skal passe på at de ikke kommer i søvnunderskud - men det kan jo være ret svært hvis knallerten bare ikke vil sove, selvom vi går og går, nusser og vugger osv. Er det slemt hvis de kommer i søvnunderskud?
Med venlig hilsen
Anja