Brev:
Mad efter sygdom - 12 mdr.
16. marts 2005
Alder:
12 mdr.
Mad efter sygdom - 12 mdr.
Min datter på 12 måneder er ikke den store spiser. Spiser en del morgen, lidt til frokost og næsten intet til aften.
Hun har nu været syg i godt en uge. Feber, opkast, øjenbetændelse og selvfølgelig forkølet. Hun har selvfølgelig ikke haft nogen appetit i den tid.
Vi har tilbudt hende mme hvad hun ellers ikke får i løbet af dagen mere. Men syntes at hun skulle have noget med lidt næring i. Vand har hun drukket rimeligt af.
Hun har tabt ca. 0,5 kg i løbet af den uge. Hun er nu 78 cm og vejer 8,8 kg. Det syndes jeg ikke er meget. Hun er da ikke direkte mager, men tynd er hun.
Har du nogle ideer til, hvad vi skal give hende nu hvor hun er ved at komme sig. Hendes favorit er æblegrød men det er der jo ikke meget næring i. Det eneste lidt fede hun normalt er glad for er ost.
Vi ville jo gerne give hende noget at stå imod på inden den næste forkølelse. De står nærmest på lur i dagplejen tror jeg...
Tak for en god brevkasse.
Rie