Brev:
Vil ikke drikke modermælkserstatning - 5 mdr.
16. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Vil ikke drikke modermælkserstatning - 5 mdr.
Hej Helen
Nu kunne jeg godt bruge lidt hjælp til hvordan vi kan give Jaspar MME. Han vil bare ikke tage det, men tager hjertelig gerne imod vælling, mos, grød mm bare ikke MME. Vi har prøvet en masse forskellige mærker og intet virker.
Har du nogle forslag til hvordan vi kan få ham til at tage MME?? Det er meget frustrende især når jeg ved at han må spise meget MME og ikke nær så meget vælling. Han er lille af natur. Vejer nu 6300 gram og er 63 cm lang. Han er lidt over 5 måneder.
Knus Annette