Svar: Vil ikke drikke modermælkserstatning - 5 mdr.
16. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Kære Annette
Jeg går ud fra at Jaspar får vællingen i flaske og foreslår derfor at I forsøger at give erstatning af en kop eller af et lille snapseglas, som han bedre kan svøbe omkring.
Nogle erstatninger kan laves på koldt vand, alternativ kan du prøve med en brik, som kan serveres ved stuetemperatur og efterhånden som han vænner sig til det, måske kan kommes i køleskab og på den måde serveres som var det sødmælk af en kop til maden.
De små slurke kan måske interessere ham, hvis det ikke gives af flaske men netop forbindes med en anden måde at få mælk på.
Det er et forsøg værd:o)
Fortsat held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske