Brev:
Rejser sig op i sengen - 9 mdr.
16. marts 2005
Alder:
9 mdr.
Rejser sig op i sengen - 9 mdr.
Kære Helen
Du har før hjulpet os med, hvordan vi tacklede vores datters søvnproblemer - tak for det :-). Hun er nu blevet 9 1/2 måned, og det går fremad med søvnen. Hun vågner stadig mange gange om natten, men mindre end tidligere, og hun er som regel let at få til at sove videre nu.
Det største problem nu er faktisk, at hun rejser sig op, og så ikke kan komme ned og ligge igen selv. Vores indtryk er, at hun rejser sig i søvne og så vågner lidt op og bliver ked af det, når hun så står dér og ikke kan komme ned igen. De allerfleste gange skal hun bare lægges ned igen og så sover hun videre, men derfor er det jo stadig irriterende at skulle gøre det 5-8 gange hver nat ;-)
Har du et bud på hvorfor hun gør det? Og kan vi mon gøre noget for at vænne hende af med det? - eller blot vente til hun måske er færdig med at øve sig i at stå op (hvis du forstår hvad jeg mener). Det har stået på en måneds tid nu.
Hilsen Dorte