Brev:
Faderens rolle
18. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Faderens rolle
Hej
Nu har vi igen brug lidt rådgivning. Vi har Jaspar på lidt over 5 måneder. Han er meget sammen med både sin far og jeg i dagstimerne, da jeg går hjemme og hans far læser. Vores problem er ret aktuel og jeg vil lige give et billede af det.
Jeg skulle ud for første gang i aften sammen med en veninde, hvilket jeg havde glædet mig til. Min kæreste skulle putte Jaspar, hvilket han glædede sig til. Og de sidste 2 uger har det været min kæreste der puttede, så Jaspar stille og roligt vænnede sig til det. Men jeg blev ringet op, om at jeg var nødsaget til at komme hjem. Min kæreste havde prøvet på alt for at få jaspar til at sove og det lykkes i 20 min. og så skreg han. Han kunne ikke trøste Jaspar og lige meget hvad han gjorde, hjalp ikke.
Da jeg kom hjem fik jeg Jaspar til at sove faktisk efter 10 min og nu sidder min kæreste og er dybt frustreret over hele situationen og er utrolig ked af det. Han føler sig pludselig værdiløs og har ikke lyst til at prøve igen. Jaspar får flaske om aften og denne tog han fint, men så gik der et eller andet galt. Min kæreste sagde han havde prøvet alt hvad vi plejer og endda ligge sammen med ham i vores seng og putter, men igen lige meget hjalp.
Nu sidder jeg her og ved ikke hvad jeg skal sige til René. Har sagt han er en super fantatisk god far og han ikke skulle tvivle på dette, men jeg forstår ham jo godt. Hvordan vil man ikke selv have det. Hvad kan jeg gøre nu? Og hvorfor vil Jaspar ikke være alene med sin far? Kan han virkelig mærke at jeg ikke lige er der? Jeg har jo også behov for at komme ud igen eller er det for tidlig?? Tja jeg sidder her og ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige eller gøre........
Venter på svar.....
Hilsen Annette