Brev:
Arp - kan vi gøre mere?
18. marts 2005
Alder:
9 mdr.
Arp - kan vi gøre mere?
Hej Helen
Hvad skulle jeg dog gøre uden denne hjemmeside!
Jeg har en søn på 9 mdr, han er plaget meget af arp, han har altid haft det. Hvad kan vi gøre for at få det væk.
Indtil nu har vi brugt olivenolie, vi har smurt ham ind 2 gange om dagen, og brugt tættekam bagefter. Det bliver ved med at komme. Når vi bader ham, bruger vi ikke shampoo, har hørt at det tørre hovedbunden for meget!
Hvis vi ikke bruger olie i et par dage, klør det helt vild på ham.
Kan vi gøre mere?
Med Venlig Hilsen
Pia