Brev:
Mad 7 mdr
18. marts 2005
Alder:
7 mdr.
Mad 7 mdr
Hej Helen
Vores søn er næsten 7 måneder og godt igang med skemad.
Om morgenen spiser han havregrød, vi putter nogle bær i, er det ok og må han få bær hver dag?
Om aftenen spiser han grøntsagsmos og det fungerer fint.
Om eftermiddagen får han grød med revet æble eller andet frugt.
Hvor tit må han få advokado og er det ok at give lidt yougurt hver dag?
Har du nogle gode ideer til noget andet han, kan spise om eftermiddagen?
Hvornår skal vi begynde med brød?
Hilsen Thomas og Katja