Brev:
Astmatisk bronkitis - mælk ?!
10. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Astmatisk bronkitis - mælk ?!
Hej igen Helen :)
Alberte er efter 4 ugers hosten kommet i behandling for astmatisk bronkitis. Hun har kastet op HVER nat og til tider oftere, altid efter mælk.
Her til aften er hun blevet puttet med varmt vand med lidt sukker istedet, og ingen opkast. Alberte får 3 flasker, 14.00, 19.30 og 23-01.. sammen med vuggestuen er vi ved at trappe ud af den kl. 14.
Vores spørgsmål går på, kan Alberte helt undvære mælk som 10 måneder? Det føles lidt mærkeligt at stoppe for så at gi hende igen når hosten er væk. Hvad mener du?
Sidste ting: Hun drikker ca. 450 ml vand om natten fra flasken, Men ofte har jeg en fornemmelse af at hun gerne bare vil sutte. Hun har aldrig brugt sut, så vi ved ikke helt hvad vi skal gøre?!
På forhånd tusind tak,
Julie