Brev:
Rutine mellem søvn/lur
17. februar 2017
Alder:
2 mdr.
Rutine mellem søvn/lur
Hej Helen,
Jeg har en dejlig dreng, som sjældent gylper og bøvser. Han har dog engang i mellem lidt ondt i maven når han skal af med luft.
Normalt bliver han skiftet før han får lidt mad når han har sovet, efterfølgende leger vi ind til han igen begynder at vise træthed, så spiser han - og derefter sover.
Men jeg er blevet i tvivl om hvorvidt jeg burde give ham mad før, da han let bliver meget ked af det hvis han skal gylpe eller bøvse. Det resultere tit i at han vågner helt op eller bliver overtræt. Det sker er par gange om ugen.
Hvad er typisk en god rutine for en baby mellem søvn?
Venlig hilsen
K