Brev:
Trip Trap stol - 5 mdr.
24. marts 2005
Alder:
5 mdr.
Trip Trap stol - 5 mdr.
Vores pige er 5 mdr og kan godt li at sidde.
Må vi allerede nu lade hende sidder 10- måske 20 minutter i den, når hun spiser frokost og aftensmad. Eller skal vi vente til hun fylder 6 mdr.
Lise