Brev:
Amning og kød i kosten
25. marts 2005
Alder:
8 mdr.
Amning og kød i kosten
Hej
Min datter 8 mdr. idag og klumper i maden er stadig bandlyst her, for hun kløjs i det og mister lynhurtigt lysten til maden.
Jeg ammer også stadig en 5-6 små gange om dagen.
Nå, men mit spørgsmål går på kød og fisk.
Hvor tit bør hun få det i sin mos? Altså hvor mange gange om ugen anbefaler man?
Pt. har jeg ikke fundet en smart måde at give hende kød og fisk på, så det er måske een gang om ugen hun får det....ellers er det udelukkende grøntsagsmos.
Jeg ammer stadig en del og er glad for det, men jeg er kommet til at tænke på hvad man skulle gøre, hvis man på nuværende tidspunkt ikke skulle/ville/kunne amme mere. Skulle hun så have modermælkserstatning til maden istedet for det vand hun får idag? Og modermælkserstatning som mellemmåltid, hvor jeg idag bare ammer hende?
Er modermælken stadig bedst for hende eller ammer jeg egentlig bare fordi vi begge hygger os med det?
Tak for en god brevkasse.
Catrine