Brev:
Vedr. gylp
25. marts 2005
Alder:
3 mdr.
Vedr. gylp
Hej Helen
Mit spørgsmål drejer sig om, at vores søn gylper utrolig meget og han tager ikke det på han skal. Gylpen kommer op faktisk lige bagefter han har spist og der kommer rigtig meget op.
Min svigermor taler noget om noget der hedder aprestagum, som skulle gøre mælken tykkere nede i maven, så det er svære at gylpe det op igen. Kender du noget til dette og må vi prøve at bruge det vores søn? Eller er der andet vi kan gøre?
God påske
Hilsen Annette