Brev:
Nedfrysning af modermælk i skabsfryser
29. marts 2005
Alder:
2 mdr.
Nedfrysning af modermælk i skabsfryser
Hejsa
Lige et hurtigt spørgsmål som ingen hidtil har kunnet svare mig på.
Hvor længe kan modermælk holde sig i en skabsfryser? Der står i alle bøger osv. at det kan holde sig 3 mdr. i en dybfryser, men så vidt jeg ved bliver tingene i en skabsfryser ikke dybtfrossene og kan derfor måske ikke holde sig på længe eller hvad? Håber at du kan hjælpe :-)
Kærlig hilsen
Anja