Brev:
Min søn spiser (ammer) tit
30. august 2003
Alder:
0 mdr.
Min søn spiser (ammer) tit
Hej
Jeg sidder her sammen med min kone, som er ved at falde helt fra hinanden, fordi vores lille dreng på 8 dage vil spise hele tiden. Hvilket i dette tilfælde vil sige cirka hver anden time, hvor han ligger 20 minutter ved hvert bryst.
Han virker nærmest umættelig og det er ikke fordi der ikke løber mælk til min kones bryster for det sjasker nærmest ud af dem, når der ikke ammes.
Men er det normalt at sådan en lille dreng kan spise hele tiden? Eller kan der være noget galt med ham?
Med venlig hilsen
Gert