Brev:
Forskel på Allomin 1 og 2
30. marts 2005
Alder:
3 mdr.
Forskel på Allomin 1 og 2
Kære Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. mme:
Kan du forælle mig hvad forskellen er på Allomin 1 og 2? Mætter 2 mere end 1? Og er det bedre at give 2 når barnet også får skemad? Jeg ved at 2 (til forskel fra 1?) kan blandes op i koldt vand, men hvis man køber brikker med færdigblandet mælk, kan begge vel serveres enten kolde eller opvarmede, eller...?
Håber du har det godt og nyder det spirende forår!
Mange hilsener
Stine