Brev:
Strop på høj stol
31. marts 2005
Alder:
12 mdr.
Strop på høj stol
Hej Helen
Et kort spørgsmål:
Hvornår skal jeg begynde at overveje at fjerne stroppen mellem benene på Tripp Trapp stolen? Min pige er netop fyldt et år, og sidder, står og går som hun aldrig havde lavet andet..;-)
Kærlig hilsen
Lillia