Brev:
Sove & Madplan 6 måneder gammel
15. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Sove & Madplan 6 måneder gammel
Hej Helen
Vores dreng bliver 6 mdr. om 14 dage, og vi kunne derfor godt tænke os en sove / madplan til ham udefra hans alder.
Han vokser som han skal og er sund og frisk.
Hvordan kunne / burde soverytmen se ud for en på 6 mdr.
Hvad kan jeg tilbyde i løbet af dagen.
Både hvilke mellemmåltider (kiks eller frugt) må han få og hvor ofte skal jeg tilbyde det?
Hvilken slags mad må jeg servere?
Rugbrød eller kun grød?
Og hvor mange flasker / ml. Skal jeg tilbyde i døgnet?
Vi er stadig oppe 2 x om natten for at give mad, så vi håber at den nye plan måske og kan hjælpe på det eller måske bare gøre at vi kun skal op 1 gang.
Vi ser frem til at høre fra dig ☺
På forhånd tak.