Brev:
Leger selv
6. april 2005
Alder:
16 mdr.
Leger selv
Hej Helen
Min mand og jeg snakkede om igår at Nichlas egentlig leger meget selv herhjemme. Når vi sidder på gulvet hos ham, leger han bare videre selv med sit legetøj.
Er han nu så selvstændig at han kan bruge flere timer selv eller er vi dårlige forældre?
Gitte og Nichlas 16 mdr