Brev:
Sove igennem - 8 mdr.
7. april 2005
Alder:
8 mdr.
Sove igennem  - 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har været inde og kigge på de mange spørgsmål vedr. søvn og synes ikke jeg kunne finde et svar på lige min problemstilling - det er der sikkert, men så skal jeg først læse alle 320 svar igennem!! Så jeg vil lige høre hvad du vil anbefale os, nu hvor jeg godt kunne tænke mig at Josephine lærte at sove uden den ene af sine to natlige flasker?
Hun spiser rigtigt godt, og er interesseret i alt hvad vi putter i munden. Så jeg fylder hende op i løbet af dagen med grød, banan, leverpostejmadder, lillebror ost, grønsagsmos med kødbolle ca. ved en kl. 17-19 tiden afhængig af hvornår hun står op fra sin eftermiddagslur + mme lige inden hun skal sove kl. 20-20.30. Hun spiser som sagt rigtigt godt og mme er efterhånden blevet mere en tørststiller end en sultstiller for hende. Alligevel er jeg oppe kl. 24.00 og kl. 4.00 og give hende flaske hvor hun som regel drikker 100 ml. af gangen.
Nu hvor hun spiser og drikker så meget i løbet af dagen, har jeg det fint med at prøve at tage en af hendes flasker fra hende, jeg ved bare ikke hvordan jeg skal bære mig ad? Hun vågner jo ikke som sådan og kræver sin flaske, men jeg fornemmer på hende at hun er sulten fordi hun ligger uroligt og står op med hende. Vi vil snart til at forsøge at lægge hende i tremmesengen på hendes eget værelse, men det kunne være rart om hun havde lært at sove igennem først. Hvor mange dage skal vi forvente at bruge på at lære hende at sove igennem?
Kærlig hilsen
Annette