Brev:
Udvikling 15 1/2 mdr - leg
9. april 2005
Alder:
15 mdr.
Udvikling 15 1/2 mdr - leg
Hej
Vores søn er 15 1/2 mdr og har gået i et par måneder. Fra at kunne sidde og bladre i bøger skal der ske noget hele tiden nu (sådan føles det ihvertfald). Han bliver ikke længe ved hver aktivitet, men det er vel meget normalt?? Der er jo en stor verden der skal udforskes. Vi tegner, danser, leger fangeleg, gemmeleg, tumler, læser, men har du andre forslag til hvad der kunne være sjovt og udviklende for ham på dette tidspunkt?
Han er begyndt at blive MEGET sur og ked af det, når han skal aflevere legetøjet når vi f.eks. skal hjem fra legestue eller dagpleje. Er det normalt på dette tidspunkt (jeg spørger fordi folk siger, at det er tidligt han er begyndt på det). Det går jo hurtigt over igen.... så finder han noget andet interessant og så er det glemt.
Hej-hej