Brev:
Vælling - 6 mdr.
9. april 2005
Alder:
6 mdr.
Vælling - 6 mdr.
Hej Helen
Vores pige på knap 6 mdr. plejer at få 200 ml vælling før hun skal sove om aftenen. I går ville hun pludselig have 300 ml. Må hun godt få det?
Hun fik det i går, fordi jeg ikke helt vidste om det var ok.
I dag kunne jeg se, at hendes afføring var helt anderledes end den plejer. For første gang var afføringen hård som hos voksne. Og lillepigen blev hel rød i masken samt pev lidt, da hun skulle af med afføringen - det var lidt synd :-) skyldes det den ekstra stivelse fra vællingen hun fik i går.
Og ja - skal jeg lade være med at give mere end 200 ml pr. gang?
Må hun egentlig gerne få en ekstra omgang vælling i nattetimerne? dvs 200 ml ved 20-tiden samt ca. 100-200 om natten?
Hilsner
Lise