Brev:
Ammestop - 10 mdr.
12. april 2005
Alder:
10 mdr.
Ammestop - 10 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på 10 mdr, som får bryst morgen og aften, det vil jeg gerne stoppe med... Skal jeg stoppe med begge måltider på en gang eller en af gangen? Og hvordan gør jeg det nemmest?
Jeg prøvede imorges at springe det over, men hun blev så skide sur at jeg til sidst overgav mig, og fik sin tår!.
Jeg ønsker og stoppe fordi jeg syntes hun er lidt for afhæning af mig, det vil sige at om aften kan hun kun puttes hvis hun får sin aften tår.... Håber du kan hjælpe
Hilsen Rikke