Brev:
Tandbørstning 11 mdr.
13. april 2005
Alder:
11 mdr.
Tandbørstning 11 mdr.
Hej Helen
Min datter er ca 11 måneder nu og har 8 tænder så vi er godt i gang med tandbørstningen, men det passer bare ikke den lille pige. Hun vender hovedet, tungen ud af munden og græder. Vi prøver med sang og masser af positivitet, men intet syntes at hjælpe. Hun kan godt li selv at lege med tandbørsten og tygge i den, men vi må bare ikke!!!
Har du nogle gode råd til hvordan vi kan gøre det bedre?
Hilsen Camilla