Brev:
Hvorfor nægter han mig
14. april 2005
Alder:
16 mdr.
Hvorfor nægter han mig
Nichlas fik mig til at bryde grædende sammen idag for jeg har tænkt meget over om han ikke kntter bånd til mig som mor.
Igår slog han sig og da jeg ville trøste skubbede han sig bare væk og græd mere, dette er sket en del gange.
Mormor duer kun. Når hun er her så græder han når hun går ud af rummet og jeg tager ham op. Vil slet ikke være hos mig når mormor er på besøg.
Det gør så ondt i mit moder hjerte at han ikke vil være sammen med mig
Gitte og Nichlas 16 mdr