Svar: 8 mdr. passes af mormor?
14. april 2005
Alder:
8 mdr.
Kære Mette
Oh ja min mening....tja. Der er jo naturligvis ingen tvivl om at det ikke er jeres datters behov at blive passet, men at det er jeres behov. Jeg kan også godt forstå dine overvejelser omkring det trygge og genkendelig ved mormor og at det kan give problemer at de ikke ser hinanden så tit. Der er også alle overvejelserne omkring din datters alder, seperationsfase osv, men, men, men...Jeg synes faktisk at I skal tage af sted.
Dine forældre bor jo tæt på hvor festen skal holdes, så du har let ved at komme til din datter, hvis det skulle gå helt galt; men hvorfor skulle det dog det. Mon ikke det forløber stille og roligt og alle nyder det hele. Der er jo nok ingen tvivl om at dine forældre vil være søde ved din datter og gøre alt hvad de kan for at det hele skal være så godt som muligt. Og fremmede for hinanden er de jo trods alt ikke, hvis de ser hinanden 1 x om måneden og hvis I samtidig sover hos dine forældre dagen i forvejen.
Prøv at nyde festen og tro på at din datter er i gode hænder og godt kan klare dette. Og nyd så virkelig at I får lidt tid sammen dig og din mand.
God fornøjelse.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske