Brev:
Jordbær og rabarber
14. april 2005
Alder:
13 mdr.
Jordbær og rabarber
Hvordan er det med jordbær og rabarber til små børn?
En i min famile fortæller, at små børn slet ikke må få jordbær. Er der noget om det?
Og hvad med rabarber, med det høje indhold af oxalsyre.
Er der i det hele taget nogle frugter eller grøntsager jeg skal afholde mig fra at give til min datter på 13 måneder?
Med venlig hilsen
Rie