Brev:
Rosiner - 9 mdr.
18. april 2005
Alder:
9 mdr.
Rosiner - 9 mdr.
Hej
Min datter er næsten 9 måneder og jeg ville prøve at give hende rosiner, men kom pludselig i tanker om at jeg engang havde læst at rosiner var "farlige" for dem pga. et eller andet stof der er i dem.
Hvordan står det til med anbefalingerne pt.?
Venlig hilsen
Catrine