Brev:
Hue, klapvogn og tænder
19. april 2005
Alder:
6 mdr.
Hue, klapvogn og tænder
Hej Helen
Hvor længe "skal" man blive ved at bruge hue til sit barn udenfor. Marie er nu 6,5 måned og selvom det ind imellem er sommervejr er jeg meget påpasselig med at hun får hue på når hun er udendørs. Hvad mener du?
Vi har købt klapvogn og jeg glæder mig til at tage den i brug. Bliver nu pludselig i tvivl, må man bruge den flere timer ad gangen, jeg mener - det er først for nylig at hun er begyndt at sidde op og sidde i højstol. Skal man lægge sæddet helt ned hvis hun falder i søvn siddende mens man feks går rundt i et center?
Hvordan i forhold til autostol, er der mon stadig retningslinier for hvor længe de kan holde at sidde i den nu de er blevet ældre? Jeg tænker hvis vi feks kører på en længere tur?
Jeg mener at have læst at du har skrevet at når børn pludselig ændrer kostvaner eller helt nægter grøden så kan det være tegn på tandfrembrud. Marie nægter nemlig al skemad, kniber læberne sammen og vender hovedet helt væk. Hun får agurkestænger at gnave i...er der andet jeg skal være opmærksom på?
Tak for en god brevkasse.
Kristine