Brev:
Hun forstår ikke et NEJ!!
20. april 2005
Alder:
11 mdr.
Hun forstår ikke et NEJ!!
Hej igen Helen
Jeg må ha din hjælp igen :-)
Hvordan får jeg min 11 mdr datter til at forstå et nej?
Bla. når hun er på vej hen til fjernsynet, så vender hun sig om og kigger på os som om hun godt ved, at det hun er på vej til, må hun ikke. Men når hun så sætter sig på knæ og klapper på fjernesynet så forstår hun slet ikke at hun ikke må, uanset hvordan vi gør, et bestemt nej, fjerne hende og endda et lille rap og fingerne. Hun bliver ked af det lige meget hvad og fortsætter som om intet var hændt!!!
I andre situationer kan hun godt forstå et nej? Hvordan er det man håndtere det med opdragelse og hvad man må og ikke må for sådan en lille størrelse?
Jeg har tidligere læst at hun er i stand til at forstå et nej i hendes alder. Er det bare et spørgsmål om tid? Det er så synd at hun skal blive ked af det. Hun er lidt pyldret for tiden, nok også fordi hun lige er startet i vuggestue (hvilket går rigtig godt:-))
Har du lidt råd til os?
Mange hilsener fra Camilla